OneRepublic – RUNAWAY
 
Runaway.png
 
歌詞翻譯
OneRepublic – RUNAWAY
共和世代 – 遠走高飛
 
[Intro]
Run away, right now let's just run away
遠走高飛吧,現在我們就遠走高飛吧
All that talk is killing me
不要再多說了
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
 
[Verse 1]
There's something I gotta say to ya, there's somewhere we gotta go
我有些話要對妳說,有些地方我們要一起去
And now they're sinkin' in the sand, chasin' what we can, baby 'cause I know
它們就要陷入流沙中,趁現在我們快去追尋吧,寶貝我知道
It's like we're stuck in the mezzanine with twenty floors left to go (Oh yeah)
我們就像卡在夾層裡,但還有好多樓層我們還要一起去
And now they're drivin' in the rain, tryin' to switch the lane, but you already know
它們就像在暴雨裡開車並試著變換車道,非常艱難,但妳已經知道了
 
[Pre-Chorus]
So don't waste this time, yeah I don't move slow
不要浪費時間,我行動很快
One good shot and I'll let you know it's all I want, yeah
一個好機會我會讓妳知道這就是我所想要的
Can we just let go and
我們可以放下一切
 
[Chorus]
Run away, right now lеt's just run away
遠走高飛吧,現在我們就遠走高飛吧
All that talk is killing me
不要再多說了
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
Babе I think we should run away, I'm my own worst enemy
寶貝我覺得我們應該要遠走高飛,我總是阻礙著自己
Blue skies only miles away
美好藍天就在不遠處
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
 
[Verse 2]
There's something that I gotta say to ya, I'm on a new energy (Oh yeah)
我有些話要對妳說,我已經煥然一新
Now, not as easy as it goes, wait for miracles, the way that we will be
不像說起來的簡單,期待有奇蹟,我們將會如何
 
[Pre-Chorus]
No, so don't waste this time, yeah I don't move slow
不,不要浪費時間,我行動很快
One good shot and I'll let you know it's all I want, yeah
一個好機會我會讓妳知道這就是我所想要的
Can we just let go and
我們可以放下一切
 
[Chorus]
Run away, right now let's just run away
遠走高飛吧,現在我們就遠走高飛吧
All that talk is killing me
不要再多說了
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
Babe I think we should run away, I'm my own worst enemy
寶貝我覺得我們應該要遠走高飛,我總是阻礙著自己
Blue skies only miles away
美好藍天就在不遠處
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
 
[Interlude]
Oh yeah! (Run away)
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
 
[Outro]
Run away, right now let's just run away
遠走高飛吧,現在我們就遠走高飛吧
All that talk is killing me
不要再多說了
One last shot, hold onto me (Oh)
最後一次機會,抓緊我吧
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 TT 的頭像
    TT

    TT's Music World

    TT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()